Studii de caz
Consilo Web crește eficiența și confortul angajaților prin telemedicină
Consilo WEB oferă servicii de telemedicină celor peste 120 de angajați ca și o alternativă la vizitele în cabinetele medicale. Cu o echipă tânără și un management deschis la inovare, compania a atins o rată de utilizare de 25% după doar 2 luni de utilizare a serviciului Telios Care.
Despre client
Consilo WEB este o companie românească, specializată în externalizarea soluțiilor de vânzare la distanță, cu precădere servicii de loializare și retenție clienți pentru industria Telecom. Fondată în 2015, Consilo WEB numără azi peste 120 de angajați în echipele de Vânzări, Administrativ, Resurse Umane și Calitate.
De ce au ales Telios
În contextul epidemiei cauzată de virusul COVID-19, compania a observat o creștere a stării de anxietate și nesiguranță în cadrul echipei. Compania a decis să includă serviciul de telemedicină Telios în pachetul său de beneficii, oferind astfel angajaților o alternativă la consultațiile în persoană, la cabinetele medicale.
“Vedem deja beneficiile parteneriatului cu Telios Care. Cu ajutorul serviciului de telemedicină am reușit să reducem anxietatea și nesiguranța colegilor generată de pandemie. Am observat că există și o creștere a eficienței la birou deoarece după ce discutau cu medicii Telios, colegii continuau să lucreze mai liniștiți, regăsind parcă un nou normal” - Iulia Cîndea, Director Resurse Umane, Consilo WEB
Acces rapid și sigur la servicii medicale de calitate
Angajații companiei beneficiază de acces nelimitat, 24/7, la consultații și monitorizare medicală pentru toate specializările Telios. Pachetul oferit include trei linii de servicii:
Consultații telefonice (disponibil 24/7)
- Acces rapid telefonic la consult cu medici acreditați pentru 21 specializări
- Anamneză efectuată de asistenți medicali special pregătiți pentru telemedicină
- Verificări telefonice efectuate ulterior consultului, de asistenți medicali specializați
Consultații online (disponibil 24/7)
- Acces online la medici și alți specialiști cu opțiunea de atașare documente medicale, fotografii, buletine de analize etc.
- Răspuns garantat în 24 de ore, timpul de răspuns mediu fiind de 2 ore
- Medicație și rețete verificate de farmaciști în sistemul Telios
Consultații video
- Controale medicale detaliate prin sistem de videoconferință Telios propriu
- Sesiuni video pentru Psihologie, Nutriție și Fitness
- Date procesate de serverele Telios, pe teritoriul României
Mai bine pentru angajați și pentru companie
Angajații au fost convinși încă de la început de avantajele oferite de interacțiunea cu un medic specialist prin telefon sau videoconferință, eliminând astfel nevoia de a se deplasa fizic la o clinică.
Cu o rată de utilizare de 25% în primele 2 luni și un nivel de satisfacție de 97%, managementul companiei a văzut o creștere a eficienței membrilor echipei și diminuarea stării de anxietate prin accesul rapid și convenabil la consiliere medicală.
“Deși am fost sceptic la început cu privire la consultații la distanță, am fost foarte plăcut impresionat de cât de multe probleme medicale am putut rezolva online. Consultațiile video m-au ajutat să interacționez foarte natural și cu ușurința cu medicul specialist.” - angajat Consilo WEB