3 Motive pentru a oferi asistență medicală virtuală angajaților tăi

SHARE

 

Asistența medicală primară este esențială în menținerea sănătății angajaților și prevenirea apariției bolilor, oferind îndrumare personalizată și gestionarea eficientă a îngrijirii. Printr-o abordare proactivă, aceasta contribuie semnificativ la reducerea costurilor asociate cu tratarea afecțiunilor și optimizarea resurselor companiei.

Academia Americană a Medicilor de Familie definește asistența medicală primară drept „servicii de îngrijire a sănătății care sunt centrate pe pacient, bazate pe echipă, aliniate la comunitate și concepute pentru a asigura o sănătate mai bună, îngrijire mai eficientă și costuri mai mici.” Totuși, în multe regiuni, această experiență medicală nu este pe deplin accesibilă.

Îngrijirea medicală primară virtuală poate face diferența atât pentru angajatori, cât și pentru angajați. De la reducerea costurilor, la economisirea timpului necesar pentru vizitele fizice la medic, această soluție oferă acces convenabil la servicii medicale și încurajează angajații să își prioritizeze sănătatea, ceea ce duce la o productivitate crescută la locul de muncă.

                   Articles posts -4

 

Iată cele trei motive principale pentru care ar trebui să oferiți asistență medicală primară virtuală angajaților:

1. Reducerea costurilor

Pe lângă avantajele legate de rapiditate, accesibilitate și conveniență, telemedicina aduce multiple beneficii și din punct de vedere al costurilor. Modelul de acces gratuit la îngrijire medicală, fără solicitări de rambursare ulterioară, îi încurajează pe pacienți să utilizeze serviciile virtuale și reduce presiunea asupra întregului sistem de asistență medicală, evitând solicitările și intervențiile nenecesare.

Accesul facil la medici prin telemedicină aduce beneficii atât angajaților, care își pot gestiona sănătatea de oriunde și oricând, cât și angajatorilor, care pot opta pentru servicii de sănătate dedicate echipei lor. Totodată, evitarea vizitelor costisitoare la cabinetele medicale și reducerea suprasolicitării centrelor de urgență și a camerelor de gardă contribuie la diminuarea impactului financiar asupra întregului sistem de sănătate.

Vizitele la camera de urgență sunt, în medie, de 12 ori mai scumpe decât cele la un cabinet medical obișnuit, generând anual cheltuieli de peste 32 de miliarde de dolari. Pentru persoanele care suferă de boli cronice – peste 50% dintre americani au un astfel de diagnostic – costurile medicale sunt semnificative, reprezentând 86% din cheltuielile totale de sănătate. Prin gestionarea eficientă a îngrijirii și prevenirea timpurie a complicațiilor prin consultații virtuale, pacienții cu afecțiuni cronice pot evita vizitele medicale inutile și costisitoare.

2. Economisirea timpului

Îngrijirea medicală primară virtuală aduce un beneficiu semnificativ în ceea ce privește economia de timp. Pentru a obține un consult către un medic specialist, uneori, un pacient este nevoit să aștepte zile sau chiar săptămâni întregi. În cadrul sistemului nostru de consultații medicale la distanță, acest interval se reduce la câteva minute, utilizatorul fiind pus în legătură cu un specialist în 15-30 minute. De asemenea, prin această practică, se elimină complet necesitatea de a sta în săli de așteptare aglomerate sau expunerea la agenți patogeni care ar putea aduce complicații nedorite.

În cazul consultațiilor fizice, pacienții trebuie să ia în considerare transportul, concediul medical sau găsirea unui îngrijitor pentru copii. Transportul reprezintă un obstacol major în accesarea serviciilor de sănătate, iar mulți oameni petrec în medie 34 de minute pentru a ajunge la o unitate medicală. Pentru cei care depind de transportul public timpul necesar pentru a ajunge la medic este și mai mare. Aproximativ 3,6 milioane de oameni nu primesc îngrijiri medicale anual din cauza lipsei de transport adecvat.

Prin consultațiile virtuale, aceste bariere sunt eliminate, permițând angajaților să discute cu medicii de oriunde și oricând, fără a pierde timp cu deplasarea sau așteptarea la rând. În plus, consultațiile nu sunt condiționate de o durată fixă, acest aspect oferind pacienților timp suficient pentru a discuta cu medicii.

3. Acces echitabil la îngrijire

Fundația Kaiser Family (cea mai mare organizație de politici de sănătate din SUA) a identificat că disparitățile medicale sunt influențate de factori socio-economici, precum statutul social, vârsta, rasa, localizarea geografică, limba vorbită, genul, dizabilitățile sau orientarea sexuală. Îngrijirea medicală primară virtuală elimină barierele de acces, oferind servicii medicale accesibile tuturor, indiferent de locație sau statut financiar. Serviciile de asistență medicală virtuală de la Telios sunt accesibile prin diverse modalități – telefon, aplicație mobilă sau platformă web – astfel încât fiecare utilizator să poată folosi metoda cea mai confortabilă pentru el.

               Articles posts -5

 

Criza în îngrjirea medicală continuă

Un raport al Comisiei Europene și al OCDE (Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică) indică faptul că deficitul de forță de muncă în domeniul sănătății în UE în anul 2022 a fost estimat la 1,2 milioane de medici, asistente medicale și moașe.
Peste o treime dintre medicii și un sfert dintre asistenții medicali din Europa au peste 55 de ani și se preconizează că se vor pensiona în următorii ani, arată raportul citat.

Un alt raport al Fundației Kaiser Family a arătat că 25% dintre americani trăiesc în zone cu deficit de profesioniști medicali în domeniul asistenței primare. Îngrijirea medicală virtuală contribuie la echitatea accesului, permițând angajaților să beneficieze de consultații indiferent de locația lor.

 

Un plus pentru îngrijirea sănătății angajaților tăi, cu Telios Care

Asistența medicală primară virtuală oferă acces convenabil și rapid la îngrijire, acoperind nevoi legate de sănătatea generală și bunăstarea utilizatorilor și a familiilor acestora. Serviciile sunt disponibile prin intermediul aplicației, pe website, prin apel telefonic sau text, 24/7, 365 zile/an.

Cele 28 de specialități medicale și de wellness asigurate de medicii și specialiștii Telios sunt menite să acopere orice nevoie legate de sănătate, prevenție, diagnostic, tratament și monitorizare.
Descoperă pachetele de telemedicină de la Telios potrivite pentru compania ta, astfel încât sănătatea și productivitatea angajaților tăi să fie la fel de bine susținute precum excelența și calitatea rezultatelor afacerii tale. Află mai multe despre serviciile de telemedicină de la Telios, pe www.telios.ro sau pe www.telios.care sau de pe rețelele de socializare.